pátek 7. října 2011

Jak si udělat pořádek

Prvním článkem, kterým bych rád začal tento blog, je článek o tom, co mě inspirovalo k založení blogu.

Nevím jestli máte podobné zkušenosti, podle statistik asi jo, ale jednou za čas na člověka přijde chvíle, kdy začne ve svém životě věci hodnotit, urovnávat, uspořádávat ... prostě chce si UDĚLAT POŘÁDEK.  


Pořádek nejen v osobním životě, ale i ve věcech okolo sebe. Dříve jsem si vůbec neuvědomoval, kolik času ztrácím tím, že nemám "pořádek" (řád) v autě, v pokoji, v kuchyni, v lednici, v potravinách (těstoviny, rýže, cukr, mouka, koření, a další), v notebooku, v počítači, ve fotkách, v projektech, v knihovně, ve filmech, v CD, a mnoha dalších věcech.

"Nepořádek neexistuje, 
pouze věci nemají určené své správné místo."

Až jsem jednoho dne, zhruba rok, rok a půl zpátky do rukou dostal knihu, která mě osobně velmi inspirovala. Úplně mě nadchla svou jednoduchostí, přímým přístupem a řešením. Na její počest jsem blog tedy pojmenoval po ní, protože si zaslouží, abychom o ní věděli. 








Autorkou je Julie Morgensternová, která vede vlastní organizační společnost, nabízející poradenské služby jednotlivcům i velkým firmám. Při psaní vychází z dlouholetých zkušeností a ověřených postupů. O úspěchu její metody svědčí i to, že mezi její klienty patří takové firmy jako Microsoft, Sony Music nebo American Express.

Více se budu rozepisovat v dalších článcích. 


Přeji vám příjemné čtení.


Martin Balcárek

Žádné komentáře:

Okomentovat